Sunday 12 November 2017

Forex Gjennomsnittlig Daglig Range Indikator Mt4


Jeg ser på en indikator for MT4 som kan beregne det årlige gjennomsnittlige daglige spekteret av hvilket som helst valutapar. Jeg har sett mye der ute uten noen innganger i det hele tatt eller noen som kan gjøre opptil 100 dager osv., Men vil kunne beregne ADR for 1 handelsår og få det bare å vise i et hjørne som pips. Noen som vet om en slik indikator Se på MetaTrader ATR innebygd indikator - sett den til hva du vil eller endre den jeg er ikke etter gjennomsnittlig sant rekkevidde, men gjennomsnittlig daglig rekkevidde. De er ikke det samme BorrowBoy, men takk for svaret ditt. Jeg tok noen kode fra Forum on ForexFactory og rengjort det litt. Akkurat Daily Range Pro Kalkulator Metatrader 4 Indikator Denne indikatoren måler gjennomsnittlig daglig rekkevidde (volatilitet) for følgende tidsperioder: 5 dager, i går, ukentlig, månedlig og 180 dager . Bare installer den i Metatrader 4-indikatormappen og legg den til jobb. Fungerer på alle valutapar. Det viser deg også today8217s høy og lav pris, pips til today8217s høy, pips til today8217s lav pris, 8230En av de beste daglige utvalgsindikatorene jeg noensinne kom over. Ingen signaler fra denne indikatoren. Konfigurerbare indikatoralternativer Hoekinnstillinger, Dager, Farger, Vis daglig høyhastighet, 8230 EURUSD Ukentlig diagram Eksempel Relaterte innlegg: Klikk her for å legge igjen en kommentar Nedenfor 0 kommentarer Legg igjen et svar: Velg en topp handelsstrategi8230 Klikk på en av de grønne knappene for å velge din topp handelsstrategi Last ned nå alle våre valutasystemer, EAs, handelsstrategier og indikatorer 100 GRATIS i en begrenset periode. Liker oss på Facebook Copyright 2017 Dolphintrader Last ned Forex Analyzer PRO gratis i dag Brand New Forex System med super nøyaktige og raske signaler genereringsteknologi. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og salgssignaler rett på diagrammet ditt med lasernøyaktighet og ALDRI REPARASERER OPP TIL 200 PIPS Hver dag Kjøp og selg Forex-signaler Avansert Daglig Range Detection Email Mobilvarselvarsler Ingen Repainting eller Lagging Vi respekterer alltid ditt privatliv på Dolphintrader. Average Daglig rekkevidde i pips Jeg blir gal og prøver å finne en tilpasset indikator for MT4 som bare skriver ut på skjermen det gjennomsnittlige daglige området i pips for X siste perioder (X er en variabel som ideelt sett jeg kunne legge inn). Så, for eksempel, hvis jeg skriver inn i X100, så vil indikatoren si i øvre venstre hjørne av diagrammet noe som kvotens daglige rekkevidde på EURUSD i løpet av de siste 100 dagene har vært 95 pipsquot. Videre ville det være bra om jeg også kunne filtrere gjennomsnittlig bevegelsesområde for en bestemt tid i løpet av dagen. For eksempel, gjennomsnittlig bevegelsesområde i løpet av de siste 100 dagene mellom 07:00 og middag. Jeg kjenner sine veldig enkle ting, men jeg finner ikke noe slikt for livet av meg. Eventuelt hjelp, takk

No comments:

Post a Comment