Saturday 14 October 2017

Forex Pc Hæren


Kjære leser, onlineannonser gjør det mulig for oss å levere journalistikken du verdsetter. Vennligst støtte oss ved å ta et øyeblikk for å slå av Adblock on Dawn. Kjære leser, onlineannonser gjør det mulig for oss å levere journalistikken du verdsetter. Vennligst støtte oss ved å ta et øyeblikk for å slå av Adblock on Dawn. Kjære leser, vær så snill å oppgradere til den nyeste versjonen av IE for å få en bedre leseropplevelse Hjem Siste PSL Populære Pakistan Dagens Paper Opinion World Sport Forretningsdatabaser Kultur Blogger Tech Multimedia Archive In Depth NY DELHI: I hva kan være oppsiktsvekkende åpenbaringer for mange indianere og en stor forlegenhet for Modi-regjeringen, har de nylig utgitte CIA-filene hevdet at rightwing Hindu Rashtriya Swayamsewak Sangh (RSS) hadde oppmuntret nordlige hæroffiserer til å plotte et drap på landets første hærkommandør Gen KM Cariappa, som var fra den sørlige regionen Coorg. Gen K. M. Cariappa Åpenbaringene ble først publisert i den hindi-daglige Jansatta på fredag, men denne korrespondenten bekreftet historien med USAs Central Intelligence Agency-filer som nylig ble utgitt under president Barrack Obamas ordre. Rift i den indiske hærens offiserkorps var overskriften til den redigerte filen datert 12. juni 1950. Et forsøk på å drepe General Cariappa, øverstkommanderende for den indiske hæren, ble gjort under generalsekretærens inspeksjonsturné i East Punjab. Seks personer har blitt dømt til døden i forbindelse med plottet flere høykommissærer er trodd involvert, noterte CIA. General Cariappa som en sør indisk er resented av sikh offiserer fra den indiske hæren. RSS er kapitaliserende på Nord-Sør-riftet blant hæroffiserer, som informanten anser forræderisk og upålitelig, for å spre spenning. Offiserer fra Travancore, Maharashtra og Madras er alltid lojale mot General Cariappa. En annen fil offentliggjort, men hvis dato er slettet, bærer en kopi av Bombay-baserte Blitz ukentlig, en tidligere populær tabloid en gang vurdert nær Moskva. Det sitater en CIA-forsker som sliter med å løse oppstanden mellom Pakistan og India over Kashmir. Han vurderer om India bør velge midlertidig militærregel som Gen Cariappa hadde foreslått. Den generelle var feltet marskalk i 1965 da han tilsynelatende gjorde kommentarene. Militære offiserer i begge land gikk sammen i skolen og kjempet side om side i andre verdenskrig, sa rapporten. De ville være i stand til å løse problemene dogging dem. Ifølge Blitz-historien som citerer CIA-forskeren, hadde Gen Cariappa tenkt på at en kort stint av militærregjering i India ville bidra til å håndtere den kommunistiske trusselen og også takle regionale problemer. Det sistnevnte spørsmålet kan ha blitt inspirert av hans erfaring i Punjab, hvor han nesten ble drept i et tomt, som ble arrangert av medoffisorer, ifølge CIA. Gen Cariappa tilhørte Coorgi-regionen av stolte soldater, som nå er en del av den sørlige staten Karnataka. Han er idolisert av Coorgis som en stor nasjonalhelte. Statsminister Narendra Modi krediterer sine politiske forankringer til trening som medlem av RSS. Han var på kampanje i pollenbundet Punjab på fredag. Tidligere hæroffiserer har blitt felt av flere fester i indiske valg. En tidligere Sikh-høvding sjef er en av kandidatene til den regjerende koalisjonen til Bharatiya Janata Party og Akali Dal i forsamlingsstemningene den 4. februar. RSS er den ideologiske fountainhead av BJP, og den nekter periodiske pålegg om å ha en rolle i mord på Mahatma Gandhi. For å se Dawn39s samling av ekstrakter fra deklassifiserte CIA-dokumentene, klikk her. Publisert i Dawn 28. januar 2017 Kommentarer (83) Lukket Maxx 28 jan 2017 09:38 RSS har infiltrert den indiske hæren på en stor måte. Selv om Modi har sluttet seg til BJP for å få politisk støtte fra utdannet indisk klasse, er han et de facto RSS-hode, med samme ideologi med 31 år i RSS, eller med andre ord, India har nå en de facto RSS-regjering med en tynn finér av sekularisme. Gandhi jee ble drept av RSS Naturam Godse. Desi Dimag 28 januar 2017 09:56 Valg er fremover. BTW ingen nord-sør rift i indisk hær nå. INDIAN 28 januar 2017 10:03 am Nå er RSS det styrende India. det er bra for alle de som tror på Nasjonalt først. India er sterkere dag for dag Desi Dimag 28 januar 2017 10:08 Enhver indianer må bli med RSS, det er ikke en terroristgruppe, men en nasjonalistisk organisasjon som beskytter sivilisasjon og kultur. marksebastin 28 jan, 2017 10:12 am utter nonsens. RSS har veldig sterk tilstedeværelse i sør bare enn i nord. det er ikke fanatisk. vi kristne er en del av det også. min landsby i keralakarnataka. hvor nesten 30 av kristne bor nesten alle er RSS-sympatisører. Vi tror sterkt på maatrubhoomi. Vi tror ikke på ummah i navnet på religion. vår ummah er indiannasjonalistisk ummah. lang live RSS. bholo bharath mata ki jai. Citizen Jan 28, 2017 10:15 am Faizan, RSS har eksistert lenge og har endret seg med tiden. Det har også en muslimsk vinge nå, alt som endrer seg med tiden, er fortsatt sterkt. Det taler ikke for vold, noen frynse lokale elementer gjør det og gjemmer seg bak RSS. Nasjonalisme er dens eneste agenda, alle som har problem med indisk nasjonalisme, vil ha ting å si som det du har sagt Maxx 28 januar 2017 12:25 saudagar DESI DIMAG Som det er sagt, er patriotismnationalisme den siste utveien til en scoundrel. Småinnstilte mennesker tenker på en valgt gruppe eller et land. Ledere som Nelson Mendela, Gandhi jee og lignende, tenker og bryr seg om menneskeheten, om regionen. Modi er en splittende politiker, sjekk hans taler, langt fra å bli kalt en leder, en pluralistisk, inkluderende leder som kan bringe fred og harmoni i regionen. Om RSS, det øyeblikket du trodde du må være supremacist og Hindutva burde herske øverste. du slutter å være en. Maxx 28 januar 2017 12:24 ARSHAD, Canada De er ikke i sentrum, de er ikke på roret av saker som utarbeider politiske saker i Pakistan. hvis du snakker om ekstremistiske grupper i Pakistan. De er på kanten ikke i sentrum. Pakistan har aldri stemt en ekstremistisk gruppe, en fascistisk partyperson som statshode. Dette er forskjellen mellom India og Pakistan. Pakistaner. 28 januar 2017 12:58 INDIAN RSS ideologi kan være nasjon først, men det må være en hinduistisk nasjon, de er imot de sekulære legitimasjonene til India, hvis det er noen. Gang på gang Mohan Bhagwat har sagt at Bharat er en hinduistisk nasjon. Muslimer og minoriteter kan bo i India, men på kanten, som disenfranchisedsundertrykte kontrollerte gruppe av Hindutva. Ikke rart at de fleste muslimene i India bor i Ghettos. Det var en rapport om det for noen dager siden. Dusinvis av rapporter om det over hele Internett er ingenting skjult. VY 28 januar 2017 12:54 RSS vil aldri drepe basert på nord Sør-splittelse. Det var omfattende RSS shakas i karnataka selv før uavhengighet. Det er bare dumt å anta slike ting. Cariappa må ha gjort noe lunatisk ting mot nasjonens interesse for å favorisere andre antinasjonelle midler. RSS var imot Nehru, og dette var velkjent Arun-KS 28. januar 2017 04:12 Kjære Våre indiske RSS-støttespillere Det er et uttrykk i hindi-Ugra Rashtravad, det er kanskje Ultra-nasjonalisme på engelsk. Den har alltid ødelagt nasjonen. Du kan se eksemplene på Mussolini Amp Hitler. Denne typen nasjonalisme blander ReligionRace med den forsterker alltid skift mellom seksjoner. Vi ser noe lignende eksempler ikke langt fra grenselinjen. Trump blir også kritisert av amerikanske intellektuelle på denne måten. Forutsetninger av verden (etter min mening) forutse RSS-forsterker deres blinde følgere som skadelige i vårt lands interesse. Ajitesh 28 januar 2017 04:13 RSS er en nasjonalistisk organisasjon. Jeg har lest i skolen av RSS. Det skaper en følelse av samvittighet og enhet blant mennesker. RMM er muslimsk vinge av RSS, en med massestøtte. Du kan også observere holdningen til BJP mot sørindier som General Sunderji under BJP-govt. Sanjay David 29 januar 2017 09:19 Faizan. Ikke snakk søppel og stemme meninger uten å vite fakta. Jeg er kristen og studerte i RSS Vidya Bharati. I mine 11 års skolegang har jeg aldri hørt, sett eller opplevd noe om hinduistisk religion. RSS-skolene er blant de aller beste i India. Det handler om indisk nasjonalisme og patriotisme. Jeg hadde klassekamerater som var muslimske, hinduistiske, kristne, jøder og andre. Siste årets beste utgående student fra vår RSS-skole var en muslimsk gutt. Så, vær så snill ikke snakk uten å vite fakta. Chandra 30 januar 2017 04:46 Pakistansk. Du har observert fra noen rapporter at flere muslimer lever i fattigdom i India, vel de er fattige, ikke fordi de er muslimer. De fleste av disse fattige tilhører den såkalte nedre kaste som hadde vært fattige i generasjoner og deretter konvertert til islam for å frigjøre seg fra kasterelatert undertrykkelse. Det er flere kristne og hinduer som også tilhører denne fattige klassen, men de blir ikke rapportert fordi det ikke gjør hete nyheter. Media over hele verden er besatt av muslimer. cyber Bhai 31 jan 2017 08:28 Noen punkter fra over artikkelen. 1 RSS den hinduistiske nasjonalistiske organisasjonen og BJP det hinduistiske nasjonalistiske partiet hadde allianse med sikher og sikhfest (Akali dal). henholdsvis. 2 Artikkel sier at det var driv mellom sør og nord. Maharasthra var i sør og favoriserte Kariappa, mens RSS støttet nordlige Sikhs. Forfatteren vet ikke at RSS-hovedkvarteret er i Maharastra. Resten opp til leserne, håper jeg at hvis du leser omhyggelig, kan flere interessante poeng finnes. ForexTime (FXTM) gjennomgang Besøk siden Live diskusjon Bli med i live diskusjon av ForexTime (FXTM) på vårt forum ForexTime (FXTM) profil levert av ForexTime (FXTM), Nov 29, 2016 ForexTime Ltd (FXTM) er en internasjonal forexmegler regulert av CySEC og har sitt hovedkontor i Limassol, Kypros. Vårt mål er å maksimere verdien våre kunder kommer fra deres mest dyrebare vare, Time. Ved å tilby avanserte og innovative tjenester, optimal kundeservice og evig hengivenhet til våre kunder, sikrer vi at individuelle behov alltid oppfylles ettersom markedene fortsetter å utvikle seg over tid. Kunder får fordel av segregerte kontoer på toppnivåbanker, sikre innskudd og uttak, kraftig innflytelse på opptil 1000: 1, stramme sprer fra 0,1 pips, muligheten til å handle 100 instrumenter, en rekke optimerte kontotyper og plattformer, spennende konkurranser og handelsfremmende bonuser. I tillegg legger ForexTime stor vekt på viktigheten av utdanning og gjør det mulig for handelsmenn å forbedre sine ferdigheter gjennom online FX-kurs, lokale seminarer og hyppige webinarer. ForexTime Ltd (FXTM) FXTM Tower, 35 Lamprou Konstantara, Kato Polemidia 4156, Kypros Tlf.: 357 25558777 Forekomst Kundesupport: Tlf: 44 203 734 10 25 Mandag - Fre 02:00 - 20:30 GMT2 GMT3 i sommertid FXTM Live Chat-kobling: fxtm. costartchat Språk: - Engelsk - Arabisk - Kinesisk - Tsjekkisk - Fransk - Tysk - Gresk - Indonesisk - Italiensk - Koreansk - Malay - Polsk - Russisk - Spansk - Thai - Urdu Våre handelsinstrumenter - FX Majors, mindreårige, eksotiske MetaTrader 4 5 til PC - MetaTrader 4 5 til iPhone og Android - MetaTrader 4 til Smartphones - MetaTrader 4 for Pocket PCs - MetaTrader 4 - MetaTrader 4 5 for PC og MetaTrader 4 for Smartphones - MetaTrader 4 for Pocket PCs - MetaTrader 4 for iPad-kontotyper som tilbys - Standardkonto - Sentralkonto - ECN-nullkonto (minimum innskudd - ECN-konto MT4 - ECN-konto MT5 - Stratergy-konto - FXTM Pro-konto FXTM er regulert av Cyperns Securities and Exchange Commission (CySEC) og i samsvar med Lov 144 (I) 2007 er også medlem av Investor Compensation Fund (ICF). FXTM TRADE MANIPULATION Jeg vil gjerne dele min sanntids erfaring med FXTM svindel megler, disse menneskene manipulerer dine handler på en veldig listig måte at selv diagrammer ikke er egentlige. Jeg har handelskonto med fxtm mt4 konto no 2524290, på 0ct 7 2016 Min handel har blitt manipulert på det daglige diagrammet, jeg har vedlagt detaljer om handel nedenfor. Svar fra ForexTime (FXTM) sendt 6. desember 2016: FXTM er stolt av å være veldig gjennomsiktig og ærlig med sine kunder, og du kan også besøke Companys nettsted for å se resultatstatistikken med hensyn til gjennomføringshastighet, slipp og krav som disse er verifisert av PriceWaterhouseCoopers (PWC), et uavhengig revisjonsfirma. Under store handelshendelser er markedene svært volatile og kan forårsake betydelig økning i sprer, økt slipp og ordreeksporthastighet kan ta lengre tid enn vanlig. Vi gir tilstrekkelig ansvarsfraskrivelse på vår nettside og e-postmeldinger som informerer våre kunder om dette. Har du ytterligere spørsmål angående denne saken, vennligst ikke nøl med å kontakte oss direkte. Vennligst se nedenfor e-posten vi tidligere har sendt deg med billettnummer 2016100710001786, og motta ikke noe svar fra slutten din. Takk skal du ha. I tillegg til e-posten din nedenfor og forespørselen som følger med det med hensyn til bestillingsnummeret ditt 1015653659 på din handelskonto 2524290 har vårt team nøye undersøkt spørsmålet ditt og konkludert med følgende: Vær oppmerksom på at posisjonen din ble stengt av Stop Loss ble skutt under det unormale markedet forhold. Vær oppmerksom på at GBP-baserte instrumenter var under sterkt press i løpet av de siste dagene. Vær oppmerksom på at denne kvelden, på grunn av en meget lav likviditets GBP-par, har hatt drastiske prisbevegelser på disse instrumentene. Vær oppmerksom på at unormale markedsforhold kan være ledsaget av følgende: Signifikant økning av spreads Økt slippe Bestillingshastigheten kan ta lengre tid enn vanlig. I tilfelle uenighet anses vår serverloggfil å gi den mest pålitelige informasjonskilden og har absolutt prioritet i enhver vurdering av en bestemt handel. Vi stoler på at saken av e-posten din nedenfor har blitt behandlet. Hvis du trenger tilleggsinformasjon, ikke nøl med å kontakte din dedikerte kontoansvarlig eller vår kundeservice. Eric - Offisiell representant for FXTM nekter å ta ansvar for kundetap forårsaket av deres tjeneste Hvis de fortsatt er hyggelige med deg Bare vent, det er ikke din tur ennå. For hele historien med bevis, vennligst besøk denne lenken forexpeacearmycommunitythreadsfxtm-nektet-å-ta-ansvar-etter-forårsaker-kunde-tap.48127 Klokka 03:31 UTCGMT7 16. november 2016 deponerte jeg US400 i min FXTM-konto, og jeg fikk en sms melding fra HSBC for den transaksjonen som bevis på tid banken behandler denne transaksjonen. Mystisk har transaksjonen holdt seg frem til klokken 08:00 UTCGMT7 samme dag på FXTM, etter at jeg kom hjem fra kontoret. Jeg var veldig sjokk da jeg visste at transaksjonsstatusen min var ventet fra tidlig morgen til det øyeblikket, og jeg rapporterte umiddelbart å leve chatperson om det problemet, hvis ikke så, jeg tror at kontoen min ville blitt slettet med den slags service. Den uakseptable behandlingstiden for transaksjonen har kostet meg US2273 med totalt 3 stillinger blitt stoppet kl 09:24:43 kl 09:24:46 og 09:29:40 systemtid samme dag. Alle er USDJPY-par med salgsposisjon, fra 09:24:43 til 01:10:00 systemtid som paret gikk opp for ca 57 pips og så falt 120 pips fra det øyeblikket til 03:05:00 den 17. november 2016, system tid. Jeg er sikker på at hvis mitt innskudd på US400 ble behandlet uten 17 timers forsinkelse, ville mine stillinger ikke ha stoppet ut med denne prisdiagrammet. Jeg har sendt min forespørsel om dette problemet, og de nektet og nektet å ta ansvar som de sa at de ikke gjør noe galt. 25. november 2016 - 1 stjerne Den første og den verste megleren jeg har opplevd siden min første handel. Jeg deponerte visse beløp for å øke marginalnivåene. Mitt innskudd har blitt forsinket med vilje i mer enn 12 timer, ja mer enn 12 timer for å behandle et innskudd. som resultat jeg mistet mer enn US2000 med 3 stillinger blitt stoppet på grunn av marginalanrop. Jeg har sendt min forespørsel om dette problemet og unnskyldningen de ga var latterlig, de sa at de trenger tid til å sjekke transaksjonen min, mens det ikke var min første gang å sette inn ved hjelp av kredittkortet mitt. forrige gang det tok bare 15 minutter behandle mitt innskudd, samme kredittkort. På slutten nekter de å ta ansvar og hevder at de ikke gjorde noe galt. I039ve sjekket prisdiagrammet til parposisjonen ble stoppet, hvis mitt innskudd kom i tide som 15 til 30 minutter som vanlig, har jeg såret ikke mistet pengene mine. I denne situasjonen kan jeg stevne dem eller kan jeg kontakte deres regulator direkte, jeg har alle bevis fra kontoutskrift og innskuddshistorie. Gi meg noen råd, virkelig verdsetter. Mest ærlige megler for meg, FXTM Hei, jeg er Shanti fra Indonesia. MyFXTM ID er 60009577. Jeg åpnet 3 kontoer der, 1 Standard konto og Cent-konto. Jeg anbefaler virkelig dette meglerfirmaet for deres omsorg til handelsmennene. Jeg er en veldig dårlig handelsmann. Jeg mister penger og fortsetter å miste. De bryr seg om meg og gir meg litt psoitiv motivasjon via e-post. FXTM lager jevnlig webinar, og de legger virkelig vekt på å lage sin forexskole (utdanningshjørnet) for oss. Jeg føler at FXTM er bekymret for meg, så jeg konkluderer med at FXTM er den virkelige megleren som ikke motsetter din posisjon. De er egentlig ikke en scammer De vil ha deg lønnsomme, slik at handelsmenn kan åpne mange posisjoner som gir dem mulighet til å vinne spredningen. de vil virkelig at vi skal åpne mange posisjoner, slik at de utdanner handelsmennene så hardt som de kan. FXTM er ærlig. Kjære det beste, Shanti Vennligst løse mitt problem så snart som mulig, jeg har deponert i kontoen min 500 av Skrill, og jeg prøver å gjøre for å trekke Skrill vise meg en melding som jeg ikke kan dra - og vær så snill å gjøre depositum gjennom dette betalingssystemet før du bruker det i skyene vil jeg ha en løsning på dette problemet og raskt Kontonummer 1023208 nr. 610,321 innskuddsprosess Og jeg gjorde henvendelser om det på kontoret fxtm nr. forespørsel 60245794 Jeg har søkt etter en god, likevel pålitelig megler de siste årene. Det er vanskelig å finne en på grunn av begrensninger, begrensninger og svindel som noen megler har dempet. Etter noen år på jakt etter en god megler for å investere pengene mine, har jeg funnet FXTM. Likevel hadde jeg absolutt ingen problem i tilbaketrekking av pengene mine i FXTM. Det får meg til å føle seg trygg som jeg selv er en erfaren pamm investor, og jeg prioriterer alltid på meglerens rykte og fortreffelighet før jeg investerer. Derfor vil jeg helt anbefale denne megleren til alle der ute som ønsker å investere i PAMM-kontoer, da de har tonnevis av erfarne og allsidige ledere for å ordne dine midler. Ingen klage så langt siden problemet mitt var håndtert veldig pent av deres back office og kundeservice. Rask og presis. Jeg åpnet en strategisk konto (PAMM) med ForexTime. Jeg vil bare gi beskjed om BIG PROBLEMEN om GBP på 07102016. Min scalper ekspertrådgiver åpner handler (ea har stopp-tap 28 pips (280pips 5 siffer) og 99 pips (990 pips 5 siffer). Se på SCREENSHOT om stoploss og ORDER LUKKET, fra 150 til 450 pips (5 siffer: til 1500 pips til 4500 pips) HØY SLIPPAGE. Jeg kan forstå en normal slippe i dårlige øyeblikk eller nyheter. Men 150 til 450 NO. (1500 til 4500) Jeg er veldig veldig ANGRY. skrev til supporten deres svar FOREX TIME svar: quotquotquotWITHOUT PREJUDICE I tillegg til din e-postadresse og forespørselen inkludert i din bestillingsnummer 6642601, 6642607, 6642618, 6642625 og 6642631 på din handelskonto 9026956 har vårt team nøye undersøkt spørringen din og konkludert med følgende: Vær oppmerksom på at GBP-baserte instrumenter har opplevd drastiske prisbevegelser. Vær oppmerksom på at de omtvistede stillingene ble utført under unormale markedsforhold, som fulgte med følgende: Signifikant økning av sprekker Økt slippe Bestillingshastigheten kan ta lengre tid enn vanlig. Vær også oppmerksom på at Forex-markedet er desentralisert, og hver megler kan ha sitt eget basseng av Likviditetsleverandører, og prisene (og spreads) kan være forskjellige mellom meglere. Derfor anses FXTM Server-prisen å være faktisk pris, og prisene på andre meglere kan ikke tas i betraktning i uenige situasjoner. I tilfelle uenighet anses vår serverloggfil å gi den mest pålitelige informasjonskilden og har absolutt prioritet i enhver vurdering av en bestemt handel. Vi stoler på at saken av e-posten din nedenfor har blitt behandlet. Hvis du trenger mer informasjon, ikke nøl med å kontakte din dedikerte kontoansvarlig eller vår kundesupport. quotquotquotFree UK og Worldwide Delivery. Gratis UK Exchange Service. Subsidert Worldwide Exchange Service. Skatt og avgifter Alle priser vist på denne nettsiden inkluderer alle skatter og avgifter, noe som betyr at det ikke er noen ekstra kostnader ved levering. Prisen du ser vil være prisen du betaler. Innovasjon I forkant av Hitech-materialer innenfor forsterkede motorsykkel Jeans siden 1998. Gratis benlengder endret til størrelse. Revolusjonerende støtbeskyttelse Valgfritt CE-godkjent D 3 O hofte - og knepansler. Kvalitet Designet i Storbritannia til de høyeste standardene. Forbedret komfort og beskyttelse Ny, mykere, komfortabel Ktech Paraaramid-slitasjebeskyttelse fra midjebånd ned til skinnene. Heritage Vår familie har produsert denim jeans siden 1955. Knæ Armor Justerbar posisjonering av beskyttere. Slitasje Nitten år med bevist beskyttelse. Sømmer Doble sikkerhetssømmer, inkludert K-tech tråder. Frontlommer Laget helt av denim for ekstra styrke. Zip YKK (Livstidsgaranti). Rivets Paintwork vennlig flate nagler. Studs Hood merket studs.

No comments:

Post a Comment