Monday 2 October 2017

Forex V Force System


quoteForcequot revolusjonen Endelig etter utallige dager og utallige mengder tid har jeg skapt det jeg føler er mitt beste arbeid i mine 7 år i forex. Med hjelp av Robdee og hans overlegne MT4-ferdigheter som har skapt den fine utformingen av disse kartene og programmering 8 indikatorer i 1 super effektivt varslingssystem, har vForce nådd lanseringsstadiet. Tabellene nedenfor vil fortelle alle som Rob, og jeg forsøker å ta alle handelsmenn på turen av livet for å skifte et tilsynelatende vanskelig og vilt marked og tamme det inn i en super effektiv profittmaskin. Vedlagt dette innlegget er vForce zip-mappen med et PDF-dokument. Les det først da det inneholder all nødvendig informasjon, inkludert instruksjoner om hvordan du bruker systemet og laster inn indikatorene. Vennligst les alle de medfølgende dokumentene. ForexJedi og Robdee Jeg antar at du mener ConfirmPips 10-innstillingen i vForceAlerts Jeg har ikke testet på en desimal 5 megler, men koden bruker de interne MT4-variablene for å konvertere mellom desimaltall og pips, slik at du i teorien bør forlate innstillingen på 10 og MT4 vil gjør konverteringene. Jeg vil være interessert i å høre fra alle som bruker megler med 5 desimaler i sine priser. RD Ja, jeg refererte kun til ConfirmPips-innstillingen. Jeg bruker 5 desimaltall megler. Takk for at du delte Forexjedi, jeg hadde et par spørsmål. 1. Kan du også handle dette på en 5 min. tidsramme 2. Jeg la merke til tidligere diagrammer med EurUsd at det blå lyset virket og deretter fulgt av et grønt lys, men det grønne lyset var ikke 12 pips høyere enn det høye av det blå lyset. Igjen er disse siste diagrammer. Er det grunn til dette, vil jeg teste denne indikatoren, og rapportere igjen, takk igjen for tiden med denne strategien. I dette tilfellet, hvis du ser på påfølgende stearinlys, ville minst en av dem ha brutt den 12 pipsmarkøren. Det ser imidlertid ut til at bare det umiddelbare stearinlyset til å signalisere stearinlys endrer farge, ikke det faktiske stearinlyset som initierte handelen. forexjedi robdee, vær så snill å korrigere meg hvis jeg har feil. Dette systemet er kun optimalt på 15min-diagrammene for kun EU. Alle indikatorene i vForceAlerts er skreddersydd til 15min-diagrammet. Hvis du ser på det på et annet diagram, kan det hende at det ikke er noe fornuftig som varslene, så det ikke stemmer opp. Vennligst mitt diagram nedenfor for et nylig eksempel. Hvis dette ikke svarer på spørsmålet ditt, vennligst legg inn diagrammet ditt, så jeg kan få bedre forståelse. I dette tilfellet, hvis du ser på påfølgende stearinlys, ville minst en av dem ha brutt den 12 pipsmarkøren. Det ser imidlertid ut til at bare det umiddelbare stearinlyset til å signalisere stearinlys endrer farge, ikke det faktiske stearinlyset som initierte handelen. forexjedi robdee, vær så snill å korrigere meg hvis jeg har det galt. EURUSD Månedlig Outlook Nedenfor ser du mitt bredeste syn på EURUSD-paret. Den første detaljene vi bør merke er den sterke, røde månedlige støttelinjen på. Gutter respekterer hverandre. Den beste måten å leve et godt liv på er å godta hverandre slik vi er. Vi bør være fornøyd med at vi er forskjellige. Jeg liker din sult for å lykkes. Jeg tror alltid at pengene alltid vil finne de som er veldig gode på noe. Ikke jage penger, tjene penger jage. Grunnen til at jeg endret denne utsikten på GU til tross for HampS på daglig EG er at kenguruer ikke hopper på ett ben. Ja, GU gjorde en DB 2000, men vi trenger en ny signifikant. Jeg er enig med visningen din, vi har svært nært antall som vi legger merke til. Jeg har 1,0626 som 71,4-nivået, og det er et av nøkkelnivåene. VForce System - Forex Strategier - Forex Resources - Forex Trading-frie forex trading signaler og FX Forecast 99 V Force System Alle indikatorene er programmert til 1 varslingsindikator kalt vForceAlerts. Når vForceAlerts er lastet inn i MT4-enheten, ser du bare malte lys på diagrammet ditt. Indikatorene arbeider bak kulissene. Vennligst les videre for mer informasjon. Dette kan virke som overkill, men alt er forenklet til tre farger som du vil legge merke til nedenfor. Systemet ble opprettet for å oppfylle behovet for å hjelpe andre å bryte seg inn i Forex-markedet. For meg er det ikke noe poeng i å selge noe som dette når jeg kan gi det vekk og sette et smil på ansiktet av handelsmenn som står overfor kampen for økonomisk uavhengighet. Selvfølgelig føler Rob på samme måte. Jeg skal ikke bore dere alle sammen med meg med en stor tekstblokk her. Alle handler signaliseres av et varslingssystem Go Short (du vil høre varselet) Når et rødt lys kommer til syne, plasserer en ventende ordre 10pips fra det lave av det røde lyset og stopper 10 pips over det røde lyset og et sti stopp på 50 pips . Ta 80 fortjeneste på 20 pips og la resten ri til stoppet ut. Legg merke til at en grønn er stearinlyset som din handel har blitt igangsatt. Hvis handelen din ikke har startet innen 4 lys, lukk den ventende bestillingen og vent på neste signal. Gå lenge (du vil høre varselet) Når et blått stearinlys kommer fram, legg en ventende ordre 12pips fra det høye av det blå lyset og stopp 10 pips under det blå lyset og et sti stopp på 50 pips. Ta 80 fortjeneste på 20 pips og la resten ri til stoppet ut. Legg merke til at en grønn er stearinlyset som din handel har blitt igangsatt. Hvis handelen din ikke har startet innen 4 lys, lukk den ventende bestillingen og vent på neste signal.

No comments:

Post a Comment